حل اختلاف

مطمئناً در هر معامله ای ایجاد اختلاف در مسائلی مانند مدت انجام خدمات، زمان تحویل، کیفیت خدمات، افزایش یا کاهش حجم کار و تغییرات قیمت، یا بدقولی در پرداخت هزینه ها؛ امکان پذیر است. در معاملات آنلاین، احتمال وقوع این موارد بیشتر هم می شود.

کارومن با ایجاد سامانه بازار باز خدمات و شفافیت حداکثری برای کارفرما و مجری خدمات، این مشکلات را به حداقل رسانده است.

از سوی دیگر سیستم پرداخت امن ویژه کارومن، احتمال تقلب یا کلاهبرداری یا عدم انجام تعهدات را بسیار کاهش داده است.

علاوه بر اینها، بسیاری از کاربران کارومن، از طریق سامانه تایید هویت و تایید صلاحیت خدمات انحصاری کارومن، مورد تایید قرار گرفته و قابل اعتماد هستند.

ولی با این حال کارومن ساز و کاری مدون را برای رسیدگی به کوچک ترین اختلافات احتمالی نیز در نظر گرفته است.

اگر شما مجری خدمات هستید و کارفرما سفارش تحویل داده شده را تایید نکرد و شما به این کار اعتراض داشتید، می توانید درخواست حل اختلاف دهید. بعد از آن، این اختلاف توسط تیم حل اختلاف "کارومن" مورد بررسی قرار گرفته می شود و اگر حق با شما بود، مبلغ مورد اختلاف به حساب شما واریز خواهد شد.

اما در صورتی که کارفرما هستید و با وجود پرداخت تمام هزینه ها به صورت امن از انجام کار رضایت ندارید، و یا به هر صورت با مجری دچار مشکل شده‌اید، کافی است با پشتیبانی خدمت از ما تماس بگیرید و درخواست خود را برای داوری عنوان نمایید. تیم پشتیبانی کارومن در خدمت شماست تا به سوالات شما پاسخ دهد و شکایات شما را پیگیری نماید تا در صورت لزوم مبالغ پرداخت شده به شما پس داده شود.