پشتیبانی

بخش پشتیبانی کارومن ویژه رسیدگی به گزارش خطاهای احتمالی در انجام فرایندهای وب سایت است. برای مثال در صورت بروز خطای پیش بینی نشده در فرایند ثبت نام، تایید ایمیل، ارتقاء حساب کاربری، تکمیل مشخصات یا ثبت سرویس و موارد مشابه، اگر پاسخ مشکل خود را در بخش سوالات متداول نیافتید، می توانید از طریق شماره های مندرج در بخش پشتیبانی، با کارشناسان واحد پشتیبانی کارومن تماس گرفته و آنها را مطلع کنید.

خواهشمندیم به منظور پرسش های از جمله آشنایی با کارومن، نحوه انجام فرایندها، اعتبار یا سوال در مورد کاربران یا مواردی از این قبیل با بخش پشتیبانی تماس نگیرید زیرا کارشناسان این بخش پاسخگوی شما نخواهند بود. برای دریافت پاسخ چنین مواردی، می توانید صفحات راهنمای کارومن را مطالعه نمایید.

کارومن همواره توصیه می‌کند که تا جای ممکنه سعی نمایید مورد را به صورت دوستانه با مجری حل نمایید. اما اگر قصد ارجاع بررسی سفارش به کارشناس حل اختلاف سایت را دارید، لازم است تا با بخش پشتیبانی کارومن تماس حاصل نمایید.